В пошуках сенсу або як Університет “Україна” святкував День маркетолога

Інститут економіки та менеджменту Університету “Україна” відзначив День маркетолога дуже продуктивно, провівши стратегічну сесію Бізнес-Місто-Бренд.

3 години спілкувань, що прирівнюється до 6 місяців роботи: провідні спеціалісти з маркетингу, успішні підприємці, журналісти та студенти.

Бізнес-Місто-Бренд – це всеукраїнський проект з пошуку сенсу міст, областей, країни. І дуже приємно, що такий знаковий захід проходить саме у стінах Університету «Україна».

В гостях були представники міст Київської області – Бориспіль, Ірпінь, Узин і Гребінки.

Зі студентами зустрілися спеціалісти галузі та яскраві особистості:

Ilya Novikov – спеціаліст-практик, тьютор модулю МBA. Позитивний, креативний та динамічний;

Тетяна Жданова – маркетолог, надзвичайно яскрава особистість та професіонал своєї справи;

Dmitri Pashko DP – маркетолог-практик із 15-річним досвідом, керуючий партнер INVERIA flow space;

Dmytro Dzhedzhula – маркетолог-практик із 18-річним досвідом, у минулому керуючий партнер і співзасновник компанії OSDirectBrand @ OSD Group.

У рамках заходу відбулися пізнавальні майстер-класи за участю провідних маркетологів України. Учасники мали змогу спільно з представниками міст (Узин, Ірпінь, Бориспіль та смт. Гребінки) проаналізувати ситуацію в місті, розібратись у проблемах та потребах і, як результат, створити бренд міста!

На завершення заходу серед учасників були розіграні подарунки (пізнавальні книжки та чашки з логотипом університету), а школам-учасникам, представникам міст та вчителям-маркетологам вручено подяки.

Фото, які замість тисячі слів.

Було позитивно.

Діти, маркетологи та мери міст задоволені.