Кафедра маркетингу

Актуальність підготовки фахівців із маркетингу обумовлена нагальними потребами розвитку української економіки як соціально орієнтованої ринкової економіки та вимогами інтеграції її до міжнародних економічних відносин.

Нині будь-яка галузь, підприємство потребують спеціалістів, які допоможуть максимізувати прибутки, вдосконалити асортиментний ряд продукції підприємства, налагодити зв’язки з посередниками та споживачами, вийти на нові ринки. Спеціалістів такого рівня готують на кафедрі маркетингу.

Герб кафедри маркетингу з 2015 року (розроблено студентами групи МК-21).

В умовах ринкової економіки одним із найважливіших елементів ефективного господарювання є маркетинг, який ґрунтується на знанні об’єктивних економічних законів. Фахівці з маркетингу здійснюють організаційно-економічну, управлінську та наукову діяльність на підприємствах, у торговельних організаціях, у логістичних службах постачання і збуту, консалтингових та рекламних агентствах, вони планують маркетингову діяльність підприємства на внутрішньому та міжнародному ринках. Фахівці-маркетологи можуть надавати консультаційні послуги щодо організації маркетингових досліджень, розроблення бізнес-планів, інноваційних проектів.

Засвоєний повний курс навчання дозволяє випускникам успішно працювати керівниками та маркетинг-директорами об’єктів ринкової економіки, креативними директорами; фахівцями по роботі із засобами масової інформації; менеджерами з PR; рекламними агентами; копірайтерами; спічрайтерами і прес-секретарями громадських, політичних та державних установ; керівниками і фахівцями підрозділів зв’язків із громадськістю органів влади всіх рівнів; PR-консультантами в рекламних та консалтингових агентствах; іміджмейкерами у сферах політики та шоу-бізнесу; журналістами у ЗМІ; фахівцями зі внутрішньокорпоративних та інших соціальних комунікацій.

Кафедра маркетингу – одна із провідних кафедр Інституту економіки та менеджменту. Офіційною датою заснування кафедри вважається 2003 рік.

Колектив кафедри був одним із перших у вдосконаленні форм і методів навчання. На кафедрі сформувався творчий колектив висококваліфікованих викладачів, які постійно оновлюють змістовне наповнення дисциплін, готують авторські курси, впроваджують нові технології навчання.

Кафедра маркетингу Університету «Україна» є колективним членом Української Асоціації Маркетингу.