Науково-методичний семінар для викладачів “Дослідження та Інтернет”

22-24 вересня 2016 року в м. Києві проходив науково-методичний семінар для викладачів “Дослідження та Інтернет”. Організатором заходу стала Українська асоціація маркетингу (УАМ). Лекторами семінару виступили генеральні директори та керівники Інтернет-проектів провідних світових і вітчизняних дослідницьких компаній, зокрема TNS, MASMI, Nielsen, iVox, GFK, FactumGroup, Агенство індустріального маркетингу та інших. Усі три дні зустрічі проходили у форматі лекцій, жвавих дискусій, обговорень.

На цей семінар було запрошено і викладачів кафедри маркетингу як членів УАМ, які мали змогу підвищити власну кваліфікацію та отримали відповідні сертифікати.

Також Лилик І.В., генеральний директор УАМ, запросила на семінар кращих студентів-магістрантів Інституту економіки та менеджменту Університету «Україна».

Дуже приємно, що в країні організовуються подібні заходи, де можуть поспілкуватися наукова школа та безпосередньо бізнес. Інститут економіки та менеджменту щиро дякує Українській асоціації маркетингу за надані можливості!