Хайдарова Тетяна Миколаївна

Кафедра: маркетингу

Посада: старший викладач

Досвід роботи: 37 років

Біографія

Працювала в Національному авіаційному університеті з 1980 року, з 2001 року – асистентом кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення. В Університет «Україна» зарахована старшим викладачем кафедри маркетингу з 2017 року.

Сфера наукових інтересів

Управління товарною політикою підприємства з допомогою брендингу

Основні навчальні курси

  1. Продаж та управління продажем
  2. Виставкова діяльність

Перелік наукових і навчально-методичних праць

1. Хайдарова Т.М., Сабірова І.М. Стратегічні пізнавані виміри бренда. Проблеми системного підходу в економіці : збірник наукових праць. – К.: НАУ, 2007. – Випуск 20. – С. 87-90.

2. Хайдарова Т.М., Сабірова І.М. Проблеми оценки стоимости брєндов. Проблеми системного підходу в економіці : збірник наукових праць. – К.: НАУ, 2007. – Випуск 23. – С. 145-151.

3. Хайдарова Т.М., Сабірова І.М. Обеспечение прав владельцев торговых марок как одно из направлений государственного содействия развитию брэндинга в Украине. Проблеми системного підходу в економіці : збірник наукових праць. – К.: НАУ, 2008. – Випуск 27. – С. 160-164.

4. Хайдарова Т.М., Сабірова І.М. Основные направления государственного содействия развитию брэндинга в Украине. Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України : Матеріали науково-практичної конференції. – К.: «НАУ-друк», 2009. – С. 28.

5. Хайдарова Т.М. Определение стоимости брэндов как нематериальных активов компании. Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України : Матеріали науково-практичної конференції. – К.: «НАУ-друк», 2009. – С. 42.

6. Хайдарова Т.М. Маркетингові аспекти проактивного підходу в створенні бізнес-моделі підприємства: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів «Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами». – К.: НАУ, 2011. – С.152.

7. Хайдарова Т.М., Колесник М.В. Сучасний брендинг як складова системи стратегічного управління. Проблеми системного підходу в економіці : Збірник наукових праць. – К.: НАУ, 2011. – Випуск 37. – С. 102-107.

8. Хайдарова Т.М. Брендинг как инструмент реализации стратегии. Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України : Збірник тез доповідей науково-практичної конференції. – К.: НАУ, 2010. – С. 65.

9. Електронний маркетинг: курс лекцій / уклад.: С. В. Петровська, І. М. Сабірова, Т. М. Хайдарова. – К.: Видавництво НАУ, 2007. – 48 с.