Кафедра: управління та адміністрування
Посада: доцент кафедри
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання:
Досвід роботи: 17 років
Біографія
Народилась 5 лютого 1983 року в місті Харкові.
Відомості про вищу освіту
У 2005 році закінчила Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Якість, стандартизація та сертифікація» та здобула кваліфікацію інженера з якості.
Відомості про підвищення наукової кваліфікації
У 2019 році захистила дисертацію в Національному авіаційному університеті за спеціальністю «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» та здобув науковий ступінь кандидата економічних наук.
Основні етапи діяльності
У 2004-2006 роках працювала в ТОВ «Водомер» (м. Харків) на посаді інженера з якості.
У 2006-2008 роках працювала в ТОВ «Фактор» (м. Харків) на посаді економіста та спеціаліста по стандартизації та сертифікації.
У 2008-2016 роках працювала в ТОВ «Українсько-Середземноморські авіалінії» (м. Київ) на посаді заступника генерального директора з якості.
У 2016 році працювала в «Авіакомпанії Українські крила» (м. Бориспіль) на посаді заступника генерального директора з якості.
У 2016-2018 роках працювала в «Авіакомпанії Браво» (м. Київ) на посаді заступника генерального директора з якості та начальника відділу з якості.
Досвід науково-педагогічної роботи у ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації
У 2018-2021 роках працювала в Національному авіаційному університеті на посаді асистента кафедри маркетингу факультету економіки та бізнес-адміністрування.
Викладає дисципліни:
- Стандартизація та сертифікація продукції та послуг
- Маркетинг інновацій
- Маркетинговий менеджмент
- Поведінка споживача
- Маркетингові комунікації
- Маркетинг послуг
- Комерційна діяльність
- Управління рекламною діяльністю
Сфера наукових інтересів:
Перелік наукових та навчально-методичних праць
- Стаття. Лізинг авіаційної техніки, як інструмент підвищення конкурентоспроможності повітряного транспорту України. Проблеми системного підходу в економіці: Збірник наукових праць: Випуск 45. – К.: НАУ, 2013. – С. 7-10. У фаховому виданні.
- Тези доповідей. Проблемні питання розвитку ринку авіаперевезень України. Матеріали IV міжнародної науково- практичної конференції «Сучасні проблеми економіки». – К.: НАУ, 2013. -С. 43.
- Тези доповідей. Main conditions of airlines participation in united nations programs for peacekeeping and humanitarian air transport operations. Матеріали VIII міжнародної науково- практичної конференції «Сучасні проблеми глобальних процесів у світовій економіці». – К.: НАУ, 2013. – С. 136-138.
- Тези доповідей. Break-even leasing payments. Матеріали II всеукраїнської науково- практичної конференції «Інноваційно- інвестиційні проблеми розвитку економіки України». – К.: НАУ, 2013. — С.ЗО.
- Тези доповідей. Ефективні форми взаємодії суб’єктів авіаційного комплексу України. Матеріали V Всеукраїнської науково- практичної конференції для студентів та молодих вчених «Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами». – К.: НАУ 2014.-С. 30-32.
- Стаття. Передумови формування та функціонування стратегічних альянсів. Проблеми системного підходу в економіці: Збірник наукових праць: Випуск 47.-К.: НАУ, 2014.-С. 80-87. У фаховому виданні.
- Стаття. Inter-firm interaction of the aviation enterprise as a method to enhance the functioning of Ukrainian aviation complex. Матеріали шостого Всесвітнього конгресу «Авіація у XXI столітті» – «Безпека в авіації та космічні технології» К., 2014. – Т.З. – С. 8.29- 8.32.
- Стаття. Аналіз бенефіціарів та флоту українських авіакомпаній. Проблеми системного підходу в економіці: Збірник наукових праць Випуск 48. – К.: НАУ, 2014. – С. 148- 153. У фаховому виданні.
- Тези доповідей. Угода про спільний авіаційний простір між Україною та ЄС: сучасні реалії. Матеріали V міжнародної науково- практичної конференції «Сучасні проблеми економіки». – K.: НАУ. 2014. – С. 20-21.
- Стаття. Political and economical influence on the future development of the Ukrainan air transportation market. Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: Збірник наукових праць: Випуск 38. – K.: НАУ, 2014. У фаховому виданні.
- Тези доповідей. Інформаційне забезпечення взаєморозрахунків у комерційній діяльності авіакомпанії. Матеріали IV всеукраїнської науково- практичної конференції «Інноваційно-інвестиційні проблеми розвитку економіки України». – K.: НАУ, 2015.-С. 94. (С. 39-40).
- Тези доповідей. Напрямки реформування авіапідприємств повітряного транспорту. Матеріали VI міжнародної науково- практичної конференції «Сучасні проблеми економіки». – K.: НАУ, 2015. -С. 50-51.
- Стаття. Передумови розвитку комерційної діяльності авіакомпаній. Проблеми системного підходу в економіці: Збірник наукових праць: Випуск 54. – K.: НАУ, 2016. – С. 40-45 У фаховому виданні.
- Стаття. Економічна сутність та види комерційної діяльності підприємств. Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. Вип.4 (179) / наук. ред. І.Г.Манцуров. – K., 2016.-С. 60-65. У фаховому виданні. Наукове видання включено до міжнародних інформаційних та наукометричних баз даних: Російський індекс наукового цитування (РИНЦ), Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського.
- Тези. Interline and code-share agreements. «Стратегії розвитку: інвестиційний вимір: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 18 листопада 2016 р.). – К. Національний університет харчових технологій, 2016. – С. 95-98.
- Тези. The global industry o; aviation transportation development review. «Сучасна глобальна регіоналістика суб’єкти економіки: напрями впливу матеріали Міжнародної науково- практичної конференції (м. Одеса, 16 травня 2017 р.). /за ред. Коваленкс М.П., Деркач Т.В., Кобилянської A.B. – Одеса : МГУ, 2017. – С. 46-50.
- Тези. Соціально- відповідальний маркетинг в призмі сталого розвитку підприємства. Актуальні питання менеджменту та маркетингу. Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17-18 бер. 2017 року). – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 34-38.
- Стаття. Аналіз основних технологій формування програм лояльності клієнтів авіакомпаній. Причорноморські економічні студії: науковий журнал. Випуск 24. – Одеса, 2017. – 276 с. У фаховому виданні. Наукове видання включено до наукометричної бази Index Copernicus.
- Стаття. Соціальні медіа як інструмент управління лояльністю споживачів. Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. пр. Випуск 1 (63). – К., 2018.-С. 166- 173.
- Стаття. Стратегічні перспективи розвитку ринку авіаційних перевезень України. Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць. Випуск 3 (202). – К., 2018.- 154 с. У фаховому виданні. Наукове видання включено до міжнародних інформаційних та наукометричних баз даних: Російський індекс наукового цитування (РИНЦ), Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського.
- Стаття. Практичні аспекти таргетованої реклами в Instagram та Facebook. International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings, April 12-13th, 2018. Poznan, Poland: WSPiA Publishing. 308 pages.
- Тези. Фактори забезпечення лояльності клієнтів авіакомпаній. Сучасні підходи до креативного управління економічними процесами матеріали IX Всеукраїнської науково- практичної конференції (мю Київ, 19 квітня 2018 p.). – К.: НАУ, 2018. – 152 с.
- Тези. Areas of customer loyalty of development in the socially responsible marketing system. Eighth World Congress «AVIATION IN THE XXI-st CENTURY» – «Safety in Aviation and Space Technologies» October 10-12, 2018, Kyiv, Ukraine, http ://conference .nan .edu.ua/index, php/ Congress/Congress201 8/paper/viewFile /5484/4252.
- Тези. Конкурентні переваги ДП МА «Бориспіль» на європейському ринку аеропортів-хабів. Перспективи і виклики глобального маркетингу: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 24 жовтня 2018 p.). – К.: НАУ. – 16 с. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://feba.nau.edu.ua/component/k2/24-10- 2018-kafedra-marketynhu-provela-mizhnarodnu-naukovo-praktychnu-konferentsiiu-perspektyvy-i- yyklyky-hlobalnoho-marketynhu.
- Тези. Особливості впровадження СЯМ- систем в діяльність авіакомпаній. Сучасні напрями розвитку економіки в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 2 листоп. 2018 p.). – Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2018. – С. 62-65.
- Стаття. Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально- відповідального маркетингу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Вип. 22. Ч. 2. / 2018. – С. 138-141.
- Стаття. Модель оцінки лояльності клієнтів авіакомпанії. Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. пр. Випуск 1 (69). – К, 2019. -С. 139-144 Наукове видання включено до баз даних: НБУ ім. В.І. Вернадського, Index Copernicus, Google Scholar, CiteFactor, OAJSE, Eurasian Scientific Journal Index.
- Тези. Особливості управління лояльністю клієнтів в системі маркетингу. Сучасні наукові погляди на економічні механізми стимулювання соціально- економічного розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково- практичної конференції (м. Ужгород, 16 лют. 2019 року) / За заг. ред. М. М. Палінчак, В. П. Приходько A. Krynski. – У 2-х частинах. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2019. -Ч. 1. – С. 96-98.
- Тези. Моделювання оцінки рівня лояльності клієнтів авіакомпанії. Інформаційні технології, системним аналіз і моделюванню соціоекологоекономічних систем збірник матеріалів X Міжнародно науково-практичної конференції (м Київ, 19-20 березня 2019 p.). – К. НАУ, 2019. – 282 с.
- Стаття. Особливості комплексного управління лояльністю клієнтів авіакомпаній в системі сталих взаємовідносин на засадах соціально- відповідального маркетингу. Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць. Випуск 2 (213). – K., 2019. – С. 117- 125. У фаховому виданні.
- Монографія. Маркетингові інструменти управління лояльністю клієнтів авіакомпаній України. Маркетингові інструменти управління лояльністю клієнтів авіакомпаній України: монографія / С.Ф. Смерічевський, A.B. Шевченко, Г.В. Малахівська та ін.; за заг. ред. С.Ф. Смерічевського. – K.: Видавничий дім «Кондор», 2020. – 272 с. URL: http://er.nau. edu.ua/liandle/NAU/42 785.