А у маркетологів свято!

27 жовтня 2016 року маркетологи Університету «Україна» відзначили міжнародний День маркетингу. Але це не просто свято, це день професії! Фаховий маркетолог повинен бути креативним, блискавичним та неординарним. Давайте подивимося, як кафедра маркетингу організувала все це дійство?

Почесний день, присвячений професії, проходив в обладнаній аудиторії, де були присутні не тільки студенти та їхні викладачі, а й запрошені гості.

Щоб випробувати своїх студентів, які свідомо обрали професію маркетолога, викладачі кафедри економіки та менеджменту вирішила провести всім відому гру/брейн-ринг «Що? Де? Коли?». За правилами цієї гри є команди на чолі з капітаном, котрий організовує обговорення завдань, а також вирішує, хто оголошуватиме відповідь на запитання. Не обійтися тут і без «чорного ящика» та музичної перерви. «Чорний ящик» почесно та таємниче виносила Лілія Волік, а музичну паузу подарувала співачка Алла Жамська.

Участь у грі брали три команди. Але команда-переможець лише одна.

Переможцями стали: Белаш О., Возний М., Лойко М., Явіца Н., Зілініченко Б., Дяченко М., які отримали в подарунок чашку із символікою університету та атрибутами гри, сертифікати, а також торт.

Але й команди-учасниці не залишилися без подарунків. Вони отримали за свою гру сертифікат та символічні магніти.

Атмосфера під час гри була тепла та таємнича, кожна команда прагнула до перемоги. Ніхто з учасників гри не вийшов з аудиторії без подарунка на згадку про цей чудовий, насичений вечір.

Аня Мосорук,

студентський Медіа-центр Університету «Україна»