День маркетолога!

Відзначили цей День разом зі студентами, викладачами, партнерами, стейкхолдерами. Всього до святкування долучились 107 учасників офлайн та 55 учасників офлайн.

Жваво обговорили актуальні питання бізнесу у воєнний час, а саме трансформацію маркетингових комунікацій у цифровому середовищі та пошук нових напрямів бізнесу в Україні в умовах воєнного стану. В рамках конкурсу реклами «Самопрезентація» кожен з учасників мав можливість презентувати себе і отримати призи. Практичну складову становив майстер-клас «Маніпуляції виробників: погляд маркетологів», який дозволив учасникам дізнатися більше про якість і особливості маркування  продукції, про те, що приховує виробник за яскравою упаковкою, а також продегустувати і оцінити чіпси та яблучні соки декількох торгових марок.

Навіть повітряна тривога не вплинула на святкування Дня маркетолога,  яке продовжилось в укритті Університету!

Реакція  на проведення Дня маркетолога вустами наших партнерів: «Захід просто 🔥🔥🔥. Від душі скажу, що було настільки круто, що нічого не могла іншого робити, аніж із захопленням слухати. Цікаво, динамічно, багато нового і для себе дізналась. Дякую за можливість бути запрошеною❤❤❤» (Катерина Шафранова); «Супер-зустріч! Супер-навчання! Супер-практика!» (Марина Підгора) та інші.

Дякуємо всім, хто долучився до нашого заходу: представникам Святошинської в м. Києві районної державної адміністрації, Малинської філії Житомирського обласного центру зайнятості викладачам і студентам Київського національного університету будівництва і архітектури, Міжнародного Європейського університету, Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди та Київського механіко-технологічного коледжу, директорам, педагогам і учням шкіл №50, № 166, №205 м. Києва, Гор-Пустоварівського ліцею Київської області.

До нових зустрічей!!!