Університет «Україна», Інститут економіки та менеджменту, кафедра фінансів та обліку вкотре вітає всіх банківських працівників України з їх професійним святом! Бажаємо всім фінансового благополуччя і стабільної економічної ситуації!!!
Щиро вдячні всім учасникам Круглого столу «Фінансова інклюзія як стратегічний напрям розвитку фінансового сектору», які долучилися до обговорення проблем та ознайомлення зі світовим досвідом ефективних практик впровадження фінансової інклюзії в контексті співпраці держави – бізнесу – населення як інструменту досягнення фінансової незалежності держави. Зокрема:
- експертам Ради Національного банку України, Національного інституту стратегічних досліджень;
- представникам дипломатичного корпусу, Європейської Бізнес Асоціації, Асоціації українських банків, ГС «Українське об’єднання ринків капіталу» (UCMA), Міжнародного фінансового клубу «БанкирЪ», Асоціації фінансових інституцій, Торгово-промислової палати Грузії, АКБ «Узпромстройбанк» (Узбекистан), АТ «АБ «Радабанк» (м. Дніпро), ГО «Асамблея національностей України», ГС «Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній», ГО «Асоціація юридичних клінік України»;
- представникам МОН України, Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України, Київської ОДА, Одеської ОДА, Харківської ОДА, Черкаської ОДА, Запоріжської ОДА, Херсонської ОДА, Волинської ОДА, Івано-Франківської ОДА;
- представникам Київського національного економічного університетуімені Вадима Гетьмана, Університету фіскальної служби України, Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки».
Велика подяка за підтримку Надзвичайному і Повноважному Послу
Словаччини в Україні Пану Мареку Шафіну, Надзвичайній і Повноважній Амбасадорці Азербайджанської Республіки в Україні Пані Ельмірі Гусейн кизи Ахундовій, Надзвичайному і Повноважному послу Узбекистана в Україні Пану Алішеру Анваровичу Курманову тощо.
Ключові тези з Круглого столу:
- Фінансова інклюзія створює можливості для інклюзивного економічного зростання та підвищення загального добробуту країни та її громадян.
- Сьогодні державі та бізнесу недостатньо просто створити технічні умови для користування фінансовими продуктами та послугами, тобто забезпечити доступ громадян до фінансової системи. Важливо вивчати реальні потреби споживача (сторону попиту) та фокусувати зусилля на їхньому задоволенні.
Щоб почати користуватися фінансовими продуктами, споживач має не тільки розуміти практичну користь, але і відчувати задоволення від користування ними.
Довіра — основа фінансового сектору. Тому якісні комунікації важливі: без них не побудувати довіру. Потрібно надавати доступні роз’яснення, говорити зрозумілою споживачу мовою та створювати позитивні емоції.
Фінансова інклюзія і фінансова грамотність — нерозривні. Без фінансової грамотності людина не може сповна використовувати потенціал фінансових сервісів.
Успішні кейси зі всього світу підтверджують: фінансова інклюзія неможлива без партнерства держави та бізнесу, лише у партнерстві можна масштабувати результати та отримати сталість розвитку.
У майбутньому фінансові технології будуть ще більше пов’язані із розвитком інтернет-технологій та соціальних мереж.